Informacje prasowe Przegląd
FRANKFURT NAD MENEM 2014-01-27

Wprowadzenie marki GALFER na rynki Europy Wschodniej i Południowej: Nowe możliwości dla handlu branżowego i rynku części zapasowych

  • Zakrojona na szeroką skalę kampania marketingowa wspiera działania handlowe podczas wprowadzania na rynek marki GALFER
  • Nowa marka GALFER oferuje więcej warsztatom i klientom handlowym

Frankfurt nad Menem, 27 stycznia 2014. Wprowadzając na rynki Europy południowej i wschodniej markę GALFER Continental oferuje handlowi branżowemu i warsztatom nowy asortyment produktów. Marka ta proponuje obszerną grupę produktów związanych z hamulcami i łączy w sobie technologiczną precyzję z wiedzą ekonomiczną. Aby wesprzeć wprowadzenie na rynek marki Galfer firma Continental, znawca systemów hamulcowych, rozpoczęła szeroko zakrojoną akcję promocyjną. Produkty marki GALFER są – od pierwszych chwil fazy rozwoju aż po projektowanie opakowań – zaprojektowane z myślą o odbiorcy.

Za pośrednictwem akcji promocyjnej Continental chce odpowiednio uplasować nową markę w handlu branżowym oraz przedstawić jej zalety. W ramach tej akcji prowadzona jest między innymi szeroko zakrojona kampania reklamowa w różnych mediach drukowanych oraz on-line. Równolegle z tymi działaniami warsztaty oraz branża handlowa otrzymają materiały reklamowe, mające wesprzeć sprzedaż produktów GALFER oraz udowodnić zasadność wyboru tego produktu. Przy tej okazji partnerzy GALFER mogą skorzystać podwójnie: Z jednej strony partnerzy mogą zwiększyć swoje obroty w sprzedaży systemów hamulcowych. Z drugiej strony sprzedając produkty GALFER mogą otrzymać atrakcyjne premie. "Poprzez tę akcję chcemy szczególnie zachęcić naszych partnerów do sprzedawania produktów tej nowej marki. Wprowadzeniu marki na rynek towarzyszyć będzie duża kampania promocyjna. Oprócz wymienionych materiałów POS będziemy działać aktywnie także w marketingu on-line" – mówi Peter Wagner, dyrektor sprzedaży Independent Aftermarket w firmie Continental. "Dzięki nowym produktom marki GALFER warsztaty nie będą musiały wybierać miedzy rentownością a funkcjonalnością, gdyż systemy hamulcowe GALFER łącza w sobie optymalnie te cechy" -dodaje Peter Wagner. Dzięki intensywnej współpracy z klientem hamulce oraz ich oprzyrządowanie spełniają w stu procentach wymagania rynku.

Akcja promocyjna rozpoczyna się wraz z wprowadzeniem na rynek marki GALFER tj. w lutym 2014 roku. Firmy handlowe i warsztaty chcące wziąć udział w akcji GALFER otrzymają bezpłatnie atrakcyjne pakiety GALFER Deko. Pakiet taki zawiera między innymi plakaty, tablice reklamowe mocowane do sufitu, podkładki i stojaki na blaty, ulotki informacyjne oraz zawieszki w formie kierownicy/lusterka.

Kontakt dla prasy

Eva Appold

Kierownik działu: Komunikacja zewnętrzna
Commercial Vehicles & Aftermarket
Continental Division Interior
Guerickestrasse 7 / 60488 Frankfurt / Germany
Phone: +49 69 7603-2022
Fax: +49 69 7603-882022
eva.appold@continental-corporation.com

Kontakt